Friends Of Mine

Thursday, April 5, 2012

Bersiaran Dari PC gabaks

arini buat hikmat ular *bak kata nozie*

balik awal ler tu.. bersiaran dari sini



actually.. ni adalah pc pertama aku masa aku kerja last 8 y.. kalau org lain beli lappy.. aku mana ada.. lappy masa tu mahal gilos! gaji fresh graduate masa tu mana la byk.. tak mampu nak beli lappy yg rege 6,7k pada masa tu. ni pun beli installment. Tolak gaji bape ratus tah.. tapi berbaloi lah kan. boleh pakai sampai ke anak cucu. Cuma monitor and byk accessories lain yg aku dah tukar lain mengikut keadaan semasa. For this time being Haziq yg pakai. beliau kan takde tablet. Tapi beliau agak kurang sabar menangani kesemputan pc ni. Jadi beliau lebih berminat dengan lappy aku. Tapi aku agak x berkenan sgt kalau dia pegang lappy aku. Sebab kang ada je setting berubah. Tulisan jd besar lah. kecik la. File hide lah. mulalah aku nak jd "biawak komodo" kan?

Setakat ni takde plan pun nak ganti PC gabaks ni. Biarlah ia berkhidmat hingga ke titisan terakhirnya. Harap2 ia dapat berkhidmat dengan baik sampai haziq masuk U. *eh!















3 comments:

@nozieyusof said...

melampau nak suh ajiq guna sampai masuk U..mekasey la sbb inspired the 'hikmat ular'
haha

@nozieyusof said...

plus rsnye blog lyn dh kene penyakit blog liza, update tp kat bloglist xkuar

Myalycia said...

salam kenal dari alycia.. pc gabaks pun takpe, janji puas ati kan ;)