Friends Of Mine

Saturday, April 7, 2012

Lauk Yang men"stone"kan versi aku

Mungkin ada org suka makan  ayam, udang ,ikan, hari2
tapi aku
kalau katalah hubs tinggalkan aku sebulan *takat ni paling lama*
cukuplah belikan aku sardin, ikan bilis *mahal punya ek*, telo, cili padi, limau kasturi and of course BERAS lah
Kesian ek kat aku suka makan lauk2 cam ni lak
Aku tak bape suka makan ayam ke udang ke ikan ke *pelik nape gemok ek*

Kalau hubs ada . mmg opkos la kena masak segala mcm masakan yg susah tu
tapi kalau aku aje
mmg rotate, ikan bilis goreng, telo dadar, sardin goreng je
hubs mmg x bekenan lauk2 gni
tapi since ada anak2 ni,kena lah kasi mknn berkhasiat kan
aku x berapa lalu sgt ayam, udang , sotong semua ni
sbb tu aku selalu masak kan utk mereka, then aku goreng telo dadar je kat aku

Lauk2 susah2 ni aku ske mak yg masak je
kalau mak masak haruslah aku makan seperiuk
caya tak?
mesti percaya kan

Rasanya org x pelik pun
sbb ramai org mcm aku
yg suka makan nasik panas dgn ikan masin lah
tapi aku x berapa suka ikan masin
ikan pekasam pun mcm tu
x berapa gomar sangat
kalau ikan bilis goreng garing2 then letak bawang potong n cili padi byk2 then letak kicap n perah limau
haruslah aku mkn sampai x nmpk org semua

Well
citarasa org lain2
jadi jgn lah pelik

pic lauk stone aku tu takde
sebab aku rasa nak publish pun idaklah gah pic nya berbanding rasanya
lagipun tu kata aku
kata org, lain pulak

dah xde idea beno lah nak blogging ni
tu keluar topik mcmni
huhuhu
till then..
daaaa

No comments: