Friends Of Mine

Wednesday, April 4, 2012

Rasa Nak G Facial Lagik!

last week aku dah  facial ngan nozie. Aku buat facial cold mask jek , saje teman beliau lgpun aku pum dah lama x facial. Rasanya sejak deliver .eh pregnant Amni kot. punya la lama...

Balik facial tu aku ada rasa muka aku licin lah sket *pasal blackhead sume dah kena tebas* syok2 nak make up pun senang. Tapi aku ada lagi 1 problem kat muka aku ni, banyak frackles. haih! aku rasa nak buat jugak pasal nozie kata facial vit c obvious kurang parut CP beliau. tadi pepagi aku call Siti nak wat appointment utk facial vit c . Yela kena lah wat appointment pasal nak dok sana 3 jam kan. So saturday ni nak g. Dengan harapan boleh la muka tanpa cela kan?

ni lah akibatnya kalau malas cuci make up. Pastu xde skincare yg tetap. Semua main tibai jek. Sbb perasan muka licin lah sgt! padahal umur dah banyak ni, mana lah nak sama mcm skolah2 dulu kan. Kalau dulu pakai bedak follow me pun dah ramai yang follow!*eh* now kene pakai yg spf paling high ,bedak pun kena pakai 2 in 1sekali dgn foundation. Maklumlah.. I dah 31 tau.. *kalau ada yg ckp aku nmpk muda tu maceh la ye* tapi mahapla.. tak ske org puji2 *puji-pujian hanya bagi Allah* poyo makcikni. kehkeh. Tapi serious, aku tak suka org puji, sebab aku tau, diriku begitu berharga. *wink wink*

mengarut x sudah...............

harap2 Hubs boleh jaga anak dengan jayanya while aku g facial nanti, I nak off hp.. jangan tanya mana susu, pampers dsbnya ya. lalalalalala

2 comments:

@nozieyusof said...

wah! hebat nie uat vit C terus..xde la lame smpi 3 jam nti sbb baru kene 'tebas' kan.
nozie nk kene repeat gak nie..

Unknown said...

jom la.. boleh dengar lyn berdengkur lagi.. hhuhu