Friends Of Mine

Monday, February 1, 2010

Bila Hidup Menjadi Semakin Bosan


???
kenapa tajuk tu? da x sok nak idup ka?

hahahahaha

bukan hape..
bila kerja hari2.. kan bosan.. ce bgshopin hari2..kan siok...

huhuhuhu

pastu xyah bayo kete.. xyah bayo bil astro.. bil brodben..topap talipon..kan?? kan??


n 1 lagik.. xyah berdiet..

hohoho..

smlm suami kata aku makin gumuk... mmg aku gumuk kan??

hmm.. sian dia.. tapi x aci kan.. dia mkn byk dr aku.. die masih menten,... aku?? makan sket jek.. tapi gumok.. hmm..sungguh x syiok... jadi.. hari ni aku start berdiet..

mak pulak.....

masak lemak labu.....

sabo jek la......




DEMI SUAMI TERCINTA.. KUGAGAHI JUA BERDIET HARI INI!!!

semoga aku dpt body secantik beyonce.. ataupon jeniper lopes...

wahai suami....
saya berdiet hari ini.. silalah jangan ajak saya makan ok?? bila saya xmo makan nasik... awak slalu bawak saya p kedai cfud la... stimbot la.. oh... mane bole saya diet bila da mengunjungi tmpt2 hiburan spt itu??

balik nanti nak scan gambo lelama nak jadikan sumber inspirasi untuk aku trs berdiet...

No comments: