Friends Of Mine

Tuesday, February 23, 2010

What DO You Think??

http://www.youtube.com/watch?v=uc02ZEPJuF8

apa pendapat anda bila pertama kali anda mendengar ucapan lelaki ini? ucapan maaf beliau secara terbuka. Well, for refreshment aku imbas sket syncrony cerita beliau.. December lalu, peminat golf dunia dikejutkan dgn berita kemalangan Woods, pemain golf no 1 dunia. Tapi beliau hanya cedera ringan, beberapa hari kemudian barulah berita mengatakan punca beliau xcident adalah disebabkan beliau bergaduh dengan isteri beliau sebelum kejadian tersebut, pergaduhan tersebut disebabkan oleh isteri beliau telah mengetahui skandal2 seks beliau.Aku pon tak berapa ingat berapa puluh perempuan yg dikaitkan dgn skandal seks beliau. Macam2 tabiat buruk beliau terungkai susulan dr berita kemalangan beliau. Huh! Tak apelah.. beliau org kapir.

Apa yg ingin aku katakan disini ialah, adakah skandal atau skandal seks ini trend zaman kini? akhir zaman? yelah kan.. yg haram itu lah yg syiokkk.. tak kurang jua kisah2 sedih yang aku dengar dari teman terdekat yg menjadikan aku teman mengadu. Macam2 version ada, yg laki org dengan bini org, yg bini org dengan laki org, yg laki org dengan janda teman sekerja..mcm2.. aku tak boleh ulas dengan panjang sbb nanti dikatakan reveal rahsia org. So aku citer general2 jek lah.

Bila Kantoi..

Macam2 alasan.. antaranya : (alasan lelaki)

  1. bini aku tak berhias dirumah, duduk rumah macam org gaji
  2. bini aku dah gemok, x selangsing dulu, skandal ku yg baru lebih kurus (muke buruk tak henggat punye x plak dia kisah ye?)
  3. cinta dengan isteri dulu adalah cinta kilat, jumpa balik kekasih lama,.
  4. Perempuan a.k.a betina itu lebih memahami diri saya, dia lebih banyak meluangkan waktu dgn saya berbanding isteri saya.
  5. Isteri saya tidak lagi menjaga penampilan
dan.. pelbagai alasan lagi... ketahuilah..setiap alasan mesti boleh diterima selagi ianya logik. org yg sering melakukan alasan adalah org2 yang keji!

dan jawapan kepada alasan2 diatas adalah:
  1. Nak berhias camno? baru nak mekap kang nak wat sarapan lah, nak basuh kain, jemur kain, lipat kain , angkat kain.. hah?? mekap pon tak lekat dek kene asik berpeluh
  2. Dah ko tetiap tahun bagi bini ko anak, tak sempat kawan tuh nak diet ko dah bagi lagi. org lelaki tak tahu macamane larinya allignment badan pompuan lepas mengandung n melahirkan! hoish.. susah!klw ko yg gemok buncit macam org dah nak cukup bulan xde plak bini ko lari kan?
  3. hah! tuh la.. klw dah setan tu setan gak. dulu masa dok becinta ngan bini tuh mcm2 alasan diberi knp x kawen ngan x gf.. pastu bile jumpa balik mulalah mcm kucing nak mengawan balik!
  4. Yelah camane nak luangkan waktu ngan ko. dah siang ko keje ngan betina tuh, hari2 dok tgk betina tuh, benda haram, hari2 tgk elok lah dia! yg bini ni cantik cam puteri pon klw dah halal. hari2 tgk carik mana buruknye bini aku ni!
  5. Hmm. klw nak soh bini ko jaga penampilan, ko berilah duit nak menten camane yg ko nak tuh! hah, hanto lah g slim wolrd ke, terapi itu ini pedicure, manicure hah
hah? byk kan klw aku nak ulas.. tapi zaman skrg ni tak kira lelaki ke perempuan ke kadang sama ja bodohnya. Yang lelaki dah tau ada anak bini tapi scandal jugak, yg betina tuh plak dah tau laki org syok jugak nak menyelit. Huh! itu lah bila iman tipis, ilmu agama tahu tapi x diguna pakai, mmg selalu lemah dgn godaan syaitan . So ladies! cinta pakai otak ya!

Berbalik pada kisah Woods tadi, beliau meminta maaf secara terbuka pada saya hanyalah untuk kepentingan beliau kepada bisnes, pada sharepartner beliau dan juga pada PGA. lain tarak! dan wife beliau juga sudi memafkan beliau pon bukan kerana beliau boleh memaafkan Woods dengan begitu mudah, mungkin jua kerana kepentingan material beliau sendiri. Pada Woods, at ur end of speech, u ask us for an appology and trust.. so please prove it 1st ok.. apapun anda memang hebat, anda tak main golf saya rasa mcm malas nak tgk tornement2 yg de kat golf canel tuh..   Pegilah terapi sampai ko pulih.. hahahahahaha

No comments: