Friends Of Mine

Thursday, February 18, 2010

Avon Vs Pompuan

tadi masa break lunch td aku tros p Avon.. biaselah.. pompuan de je yg da abih.. sbnr nye niat aku cume nak beli feminine wash jek.. tapi aku belek2 katalog aku pk aku da x de minyak wangi nak pakai lepas2 mandi .. selalunye aku pakai minyak minyak wangi bese2 je pas mandi.. selalunye body shop.. pastu aku try la  vanilla soft musk ni.. wahhh bau nye sedap jugak.. beli lah murah jek 29.90 free mascara lagik.. selalunye aku mmg x bape suke pakai brg2 avon ni.. tapi hari ni aku sempat beli lipstik gak sebatang.. dan wahhh d colour so suit with me.. xpela.. bukan selalu kan..

pas solat zohor td aku spray lagik.. wahhhh sedap2.. x sgka perfume murah pon bau sodap n longlasting.. xpela.. ekonomi tgh merosot ni kene jadik pengguna bijak.. bandingkan harga. So klw nak compare EDT body shop dgn EDT vanilla avon ni mmg bezanye berpuluh2 ringit. so pasni aku pakai perfume avon jek la..  Perfume2 yg laki aku bg tuh untuk special occasion shaja (ops!)

apa yg aku peratikan di kedai avon tadi, mmg semua pembelinya adalah wanita.. hmm.. wanita dan brgn kecantikan.. mmg x boleh dipisahkan.. lagipon brgn avon ni mmg mampu untuk dibeli untuk semua org. dan brand nye pon dah establish kat m'sia ni berkurun lamanye.. mungkin dr aku blom lahir lagi. aku lom wat research lagi ttg bape thn kewujudan avon ni di Tanah Melayu.. hahaha..

Pada yg berminat nah aku tempek gambo perfume yg aku beli td.. sgt sedap ok.. so soft n so.. feminine.. pegi lah beli tgh offer..klw x regenye 59.90

No comments: