Friends Of Mine

Sunday, February 28, 2010

Selamat Pengantin Baru Tini & Happy Birthday Alen...

Semalam kenduri kawen best pren masa sekolah menengah dulu, ini adalah kenduri kali-2 beliau. Suami yg pertama, 9 bulan lepas mereka kawen, terbunuh dalam kemalangan. Semoga kau berbahagia Tini aku doakan dengan suami baru ko ni.. Semoga Jodoh kali ini hingga ke akhir hayat dan dikurnikan anak2 yg solehah.. Aku mintak maap sebab aku x dapat gi. ada je kekangan yg wat aku x leh nak pegi, anak aku tido plak smlm.. so aku mmg xmo kacau dia tido, laki aku plak p men gop.. Takpela b4 ko naik cuti nanti aku dtglah jumpa ko..

Hari ini juga merupakan hari lahir adik ipar aku, adik hubby no... no bape ek.. jap kira.. ha..no 6.. yg ke 22 i guess.. semoga ko panjang umur n murah rezeki jugak..

3 hari cuti ni aku x tido siang.. hari ni aku nak tido cemanepon.. mata pon dah kuyu pas mkn laksa mak masak adik hantar tadi. huuuuu.. tq...

2 comments:

T.A.M.I.K.O said...

WoW...advance!!
Trime kaseh ingati besday saya..
sy pun ingat besday kak long...
tp segan nak wish...hehehe

Unknown said...

sbnrnya x advance pon.. pesal tah blog ni lmbt sehari..tarikhnya