Friends Of Mine

Friday, February 12, 2010

MAK'S BIRTHDAY IS COMING UP...

14 feb nanti besday mak aku yg ke 48.. nak bg ape ek?? mungkin masa tu nanti kami ada di Kuantan.. umah TET.. nanti beli kek kat sana jek lah.. n kebetulan ahad malam tu nanti kami ada bbq..

uhhh
tak sabar nak tunggu p Kuantan.. da lama x  berkumpul sedara mara..  hubby plak awal2 da set nak p men golf.. mm.. gasak ar.. janji aku leh jumpe TET , we dan lain2... tak sabo2..

nak bg present pe ek kat mak??

tah ek.. mak da ader sume dah aku tgk.. takpelah.. rasanya thn ni x yah bg apa2 lah.. mak pon byk duit dr aku.. janji aku x susah kan dia.. tapi aku susah kan jugak.. jaga Haziq tu kira menyusahkan lah kan?? hmm.. die pon suke.. lagipon tu la satu2nye cucu dia buat masa ni.. dah la tu aku x bayo 1 sen pon kat die.. die lagi kengkadang bg duit kat aku ade! huhuhuhu.... itulah namanye MAK kan?? wlwpon aku da tua2 gini masih treat aku cam budak hingusan lagik.. tapi xpelah..aku suka... sementara mak masih ada.. dan masih kuat dan aku masih duduk dekat dia..

hari ni dah takde mood nak keje sebenarnya.. sbb esok sampai selasa dah start CNY holiday.. hmm..x sabo nak mulakan journey esok..

hutang piutang aku yg sepatutnye bayao untuk bulan ni aku da settlekan sume demi untuk aku berjalan dengan tenang dan x terover budget.. ye lah.. nak jumpe family belah aku kan... kene lah menyumbang sket..

tapi..


balik nanti ader 1 beban lagi ... nak idup rodtax n insuran kete aku yg nak mampos 25hb nih... hmm.. duit lagi... adei... tapi xpela kan.. overhead da mmg byk.. nak wat camno.. tanggung jelah.. selagi muda ni.. kerja je lah sekueknyo!

No comments: