Friends Of Mine

Monday, January 30, 2012

Amni dah selamat discaj

Actually amni daah discaj semalam petang..tapi biasa lah aku klw dah balik rumah, nak tulih blog mmg x sempat, maklumlah dah berhari2 tinggalkan rumah, harap maklumlah keadaanya bagaimana.

Condition amni nmpak oklah dr memula beliau admitted aritu. tapi bunyi wheezing masih ada according to d doctor lah. aku dgr pun masih ada lagi. tapi as doctor kata bila di x-ray paru2 amni xde menunjukkan ada inffection disitu dibuktikan lg beliau tak demam. So aku boleh take care amni di rumah.

Aku juga berbelah bg nak balik,satu sebab aku xnak patah semula kehospital dan jalani prosedur 1 balik..LETIH! otak pun letih! dan dlm masa yg sama aku nak balik, aku rindu dengan haziq. bukan aku x harap mak jaga, tapi aku rindu dia.. aku kesian  kat dia.. dia selalu tanya "bila mama ngan adik nak balik, haziq boring la" . husband juga begitu, obviously, takde sape prepare makan pakai beliau la of course! satu g dah dekat seminggu tak tido ngan bini.

Jadual ubat amni aku jaga macam kat hospital jugaa, aku set reminder di hp.even tgh tido malam pun aku kejut amni bangun makan ubat.Bukan aku malasnak tido hospital, tapi hati ibu manalah yg sanggup tgk anaknya tercungap2 sesak nafas kan? Aku sgt bertuah, sebab aku duduk dekat dengan parents , mak n ayah boleh tace care haziq while aku jaga amni di hospital and husband aku tak perlu amik cuti panjang2 untuk berulang alik ke hospital. dan beruntung juga rumah aku ke hospital dekat! takde trafic lite pun klw ikut jalan belakang!

Masa aku tulis blog ni, amni dah tidur, tapi nafas nya masih ada nmpk penat lagi. Ya Allah, segeralah anak ku ini sembuh. susah sungguh hati aku. Esok haziq dah sekolah, rutin biasa bermula semula. Semoga hziq juga tak liat nak bangun esok.

mata pun x boleh nak stay lama2, badan sengal2 akibat dok katil sempit pun masih belum hilang. ok nite..

No comments: