Friends Of Mine

Saturday, January 21, 2012

Tak sihat

Amni dah dekat 2w batuk.. Tapi msh boleh dikawal, baru sekali amik neb, haziq selsema, tapi dah nak baik. Malam pulak nasib baik mereka tido nyenyak je.

Tadi magrib, husband balik dr main gop beliau kata badan mcm x ok.. Act dr sebelum pg main gop beliau dah ckp x berapa nak ok.. Mkn pun x lalu.. So aku pun kasi la mkn pnadol soluble after beliau jamah sikit nasik ayam yg aku beli kat tesco td. lepas mandi balik td trs flat! Badan beliau menggigil2. Selimut 1 badan. Risau gak aku.

Sbnrnya mlm ni aku intend nak mkn kt luar je lgpun tekak aku rasa nak mkn yongtaufu. Da laki x sihat xkan nak ajak jugak kan? Aku trs bbm adik aku mintak tolong tapaukan aje ytf utk aku. Aku pun lps solat magrib terus masakkan bubur utk husband . Selalunya klw dia demam mmg aku masakkan bubur je. Bukan susah pun. Cari2 panadol takde plak, bbm adik soh beli panadol plak.

Lps mkn semangkuk bubur nasi, makan panadol.. Beliau beselubung, dlm stgh jam dah basah peluh dah.. Dah sihat la tandanya tu.

.
Mintak2 la x berulang da demamnya, sbb aku pun x berapa nak sihat jugak ni.. Batuk da dkt sebulan kot on off ni.

Mak n ayah aku pun x sihat, mak tekaanan drh rendah, gula dlm darah rendah. Sebab dah bape hari x lalu mkn. Ayah plak batuk2 tak baik da lama jugak..

Semoga semua orang cpt sihatlah hendaknya..tak best betul klw semua x sihat, semua benda mcm terganggu je.. Okla peeps.. Nak tito da.. Till then nanite!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: