Friends Of Mine

Monday, January 30, 2012

Back to work

Pagi ni bangun dgn penuh semangat nak kerja.. maklumlah.. dah dekat 20hari tak keje  (nak hamek gaji pun segan neh!)  anak sakit, cuti raya lah, cuti hitu n cuti hini, cuti laki sakit (laki x cuti aku yg cuti) cuti anak sakit msk spital.. dll lagi

Pagi ni aku dgr dada amni dah kurang bunyi wheezing, tp masih ada. Kadang aku pun kompius tu bunyi wheezing atau bunyi hidung amni yg sumbat. (klw tau camni aku jd dokter dulu pun xpe!eceh!) Kejut haziq pg skul, nasib baik dia ok x banyak songeh pagi ni. Amni pun happy je pagi2 ni. Aku pun baek punye touch up muka aku,. dah lama x beria2 pegi keje. wlwpon opis aku tu ada beberapa org je. Aku bukan nak tunjuk kat sape, senang la jugak tgk muka sendiri senonoh kan.

Settle keje mana yg patut.. kemas2 meja. Series bila ahli keluarga sakit, nak keje pun x bersemangat. Semoga anak2 aku sihat selalu dan suami juga begitu.. Nasib baiklah dapat mama yg gagah perkasa, (riak lah..) klw x.. x tau apa nak jd bila sume tumbang. Amni n haziq kene masak n buat susu sendiri la gamaknya.

Ok la tulis sket dah la kat opis ni.. dah la asik x keje. lagi mau belit. bababababoy..

1 comment:

Nini D.. said...

nasib baik ko keje dgn family..diaorg memahami