Friends Of Mine

Sunday, January 22, 2012

Entri Tanpa Motif

Husband masih lagi demam~ on off
kesian dia..

lagi kesian kat aku.

anakramai..

nak laundry, cuci bilik air, kemas rumah, masak, dll lagi... sume aku buat.. huuuu

tapi bila dah free camni.. bosan lak..

haziq tido rumah nenek, amni mcm biasa pukul 10da tido. Citer2 kat astro sume mcm h***m J jek kekdah nye. bayo je mahal2. malam2 minggu gni bukan reti nak tanyang citer senonoh sket dgn tekak aku ni.

Oh ye readers, aku dah tukar pic kat sblh kiri blog aku ni. dpt la korang tgk pic2 latest Amni n haziq.. aku camtu jugak.. hehe..

Lately nak blogging mcm x byk idea. klw ada idea pun idea nak tulih entri2tak puas hati. tapi tu x bgs untuk kesihatan aku dan mengekalkan keremajaan ku. So.. lets follow the flow sudeh!

Wah!  cuti CNY 4hari ni nak buat apa? satu hari dah berlalu.. semua pun x sihat. Papa x sihat, amni n haziq ok. tapi masih ada sisa batuk selsema.  Bosan weh!

1 comment:

misyamissyou said...

blogging je kak! huhuu