Friends Of Mine

Wednesday, January 25, 2012

Finally.. Amni warded juga..

Dah 3hari aku cuba bertahan jaga amni kat rumah je. Sebab? Husband demam teruk, haziq pun demam,tapi bila amni start demam juga dan asthma menyerang x mampu aku nak tgk dan suap ubat je. Aku nak lelap dengar nafas amni yg sesak tu aku rasa nafas aku pun ikut sesak sama. Finally, jam 5pg td, aku siap ke hospital *complete bwk beg baju n bakul susu* sebab tau dah mmg akn admitted punya.

Sampai emergency, amni diberi neb 2x then check paru2 masih x clean, doc kata maybe ada kuman *aku dah agak* so inject hidrocord sekali, amni much ok than b4, then doc bg aku option nak balik atau nak warded. So I choose to be warded, aku rasa paling baik aku rasa dr aku jaga kat rumah, keadaan msh berterusan n at last aku kn patah balik sini. So buat apa buat keje 2 3 kali kan? Since haziq n papa pun sudah kebah even masih ada sisa2. Sementara aku yg belum nak demam ni, baik aku duduk la ward dgn amni.

So disini la aku wad 5 katil 7 HSM. Amni getting ok after taking a neb here. Doc kasi 4h sekali. Then antibiotik tru line, hope aku amni cpt sihat n boleh cpt2 keluar dr wad. Sebab next week birthday amni. Its her 1st birthday, mestilah special kan..

Readers tolong doakan amni cpt sembuh ye.. Thanks

2 comments:

Nini D.. said...

moga Amni cepat sehat...

Izza is my name said...

semoga cepat sembuh amni!!