Friends Of Mine

Monday, January 2, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

Tahun baru selalu sinonim dgn azam baru

To me.. azam selalunye bukan je nak renew time tahun baru, tapi bila tersedar dari  berbuat kesilapan. Begitu lah MANUSIA selalunya, aku jua tdk terlepas. Aku mcm org lain juga, semestinya nak perbaiki segala yg lemah dlm diri, nak upgrade kehidupan. Baik dari segi personal, keluarga, pekerjaan dsbnya.

Apa yg aku kecapi selama lebih 30 tahun hidup atas bumi Allah ini, belumlah boleh dibanggakan. Alhamdulilah, punya segulung ijazah *banyak org ada degree sekarang tak heran!*  Punya ijazah bukanlah kayu pengukur hebat mana seseorang itu, bagiku, ijazah merupakan tanda seseorang itu boleh berfikir secara LEBIH dari org yg xde ijazah *suppose* tapi apakan daya, Tuhan kurniakan manusia itu punya kelebihan yg tersendiri, semua rezeki, ajal, maut telah ditentukan dari azali lagi. Apapun aku bersyukur dengan kehidupan sekarang, boleh makan sedap hari2 kira ok lah tu kan *itu je lah ko ni!*

JADI....

ditahun baru ini... harapan aku, semoga kehidupan aku dan keluarga lebih baik, dikurniakan keberkatan rezeki dan limpahan kasih sayang yg tiada nilainya. Azam terlalu byk nak listed kat sini. Ada diantaranya SEGAN nak habaq!  So, biarlah aku list dlm diari hatiku, *eceh*

Syukur padamu Ya Allah kerana berikan aku setahun lg umur.. semoga aku tidak lalai dalam mengerjakan perintahMu. Semoga aku dan suami panjang umur untuk membesarkan dan mendidik permata hati kami menjadi Insan Yang Kamil. Ameeen..

1 comment: