Friends Of Mine

Friday, January 27, 2012

Amni day 3 warded

Amni is getting better than yesterday, malam pun tdo dah nyenyak. Bolehlah aku pun tdo dgn nyenyak juga. *tapi apalah sgt tdo ats katil spital yg sempit n keras ni*

Bunyi kat dada pun dah beransur kurang, tapi bunyi wheezing msh ada. Takpe as long as she's getting ok.. Aku bersyukur. Haziq n papa pun dah x demam. Harini husband duty.. Aku harap ptg ni ataupun esok amni boleh discaj. Jgnlah berlama2 kat sini, x tenang jiwa aku teringat buah hati lg sorang kt rumah. Kesian dia, haziq dah la manja. Mesti dia pun rindu nak dgr aku story2, nyanyi2, suap dia mkn.. Mlm td call haziq pun dia ckp "mama cptla balik rumah ngan adik, haziq boringla " dia mmg rapat dgn aku n adiknya.. Rindu jugak kat kerenah haziq yg byk songeh tu. Rindu gak kat rumah manis aku yg mesti tgh tunggang langgang tu.

Oklah aku nak mandi dulu, kejap lg doc pakar buat round. Bye
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Makbed said...

smoga cepat sembuhhhh!!!