Friends Of Mine

Wednesday, May 11, 2011

day nine : 10 ways to win your heart

  1. Sila jujur dengan setiap kata dan tingkah laku kata, yg lebih mudah is transparent.
  2. Hargai setiap apa yg saya lakukan untuk anda semua.. terutamanya suami saya * cincin platinum 1!
  3. Give me your shoulder to cry on
  4. I like flowers... carnation please...
  5. Masak sedap2 untuk saya
  6. Say sorry kalau buat silap
  7. Kalau dengan husband, aku suka kalau dia keep on inform kalau dia kemana2.. 
  8. Kiss me ~gudmorning kiss, gudbye kiss, gudnite kiss, kiss kiss. ehem ehem (strictly for husband n kiddos only!)
  9. Belikan saya BMW sport 1
  10. Korek swimming pool 1! untuk saya berenang..

no 9 n 10 tu mengarut semata2.. haha. klw husband terlebih duit nak belikan 2 mende tu silalah ye Pa... tulih camtuh sebab da takdo idea .. sebab aku tak perlukan sesapa untuk win my heart lagi selain husband dan anak2.

2 comments:

SeMaLu SK said...

saya nak win ur heart bley? heheheh
weh..nak swim panggil aku eh..aku bleh jd plampong hg....kalau nak cry..pun bleh panggil aku...sbb shoulder aku lebar n besar...empuk plak tu....jgn lupa panggil aku bila hg gersang k :D

Unknown said...

bmw tuh..hahaha..tumpang!