Friends Of Mine

Monday, May 2, 2011

Semendung Cuaca

ntah kenapa...

hari ni rasa tak syok..
g umah mak tadi, ingat nak ingat boleh syok
tapi x syok gak
haziq melekat plak kat sana
lagi lah x syok!
amni tido dah

husband?
usah harap la.. dia layan game kat bawah
ckp bila nak makan, nak minum
hmm.. x syok kan?
aku dok jek la kat atas ni sengsorang
layan maharaja lawak berkali2
aku tunggu jozan sepah ngan jambu jek
yg lain tu semak aku tgk

kesian haziq..
ntah2 dia pun rasa xsyok mcm aku
sbb tu bila g umah nenek takmo balik
syok main ngan atok
tadi mintak kat aku nak tido sana
mmg aku tak kasi lah,
esok sekolah nak

da nak masuk magrib,
cuaca kat luar mcm nak hujan
kain sebeban cuti 3 hari 3helai jek yg aku lipat
xde mood sungguh nak lipat kain
huh!

esok koje..
syok ke x syok esok ek?
mungkin esok akan jadi syok klw tukar ho baru kot

No comments: