Friends Of Mine

Monday, May 2, 2011

day three : 10 things you hate

  1. Bila kene marah dengan boss- dan2 nak cari keje lain
  2. cicak- heeee geli mak nyahhh..
  3. bangun lambat- terus jadi spoil hari tersebut
  4. rancangan rajalawak- kdg2 tu x lawak pun aku tgk, bleh plak juri tu kata good job. hape da!
  5. rambut bersepah dicelah2 kerusi dsbnya dirumah, susah nak sapu hoke
  6. lipas kecik- rupepun mcm x cukup vitamin, byk kat atas umh aku, haih. masuk telinga mmg meloncat la jawabnya. nak buat cemana ngan makhluk ni? aku spray kang anak aku yg pengsan, sbb tu klw dapat mmg aku pijak jek ngan kaki raksasa aku ni
  7. org yg tak menepati masa- suka lambat or eselehe.. aku mmg selalu ontime, maklumlah ditrain oleh org jepun. tetttttttttt
  8. bila lektop daku takleh dpt wifi bila aku berada di tingkat atas, wifi umh aku nih bengon sedikit, mcm chipsmore
  9. kete takde minyak bila time nak g keje- jalan menghala ke opis hanya ada petronas, kete aku minum air Shell
  10. tak dapat tido siang dihari cuti.

No comments: