Friends Of Mine

Monday, October 25, 2010

Asik Seronok jek.. bila time x seronok.. camni lah pulak

Aku mmg seorang perempuan yg home type... dr kecik lagi mmg dok umh jek. klw vacation pun ngan family jek.. klw nak kuar rambu ramba ngan kengkawan , nak g rombongan skolah ke.. mmg jauh skali.. p tuisyen p skolah pun mak anto.. Sampai la kawen.. hubs pun type camtu jugak.. habeh2 pun kitorang g men gop, men bowling, tgk wayang , shopping adala sekali sekala.. tu pun tgk kewangan mcmaana.. Sbb aku mmg x suke klw nak p shoping complex tu takat tgk2 n window shopping jek..

Ari jumaat ritu hubs bawak balik slip gaji... n SURPRISE........ alhamdulilah.. adalah kenaikan tahunan tu kan.. and yang tak syok nye.. dah start potong pinjaman perumahan kerajaan tuh.... dekat 1k... yownnnnn !!Hmm.. xpela.. bersusah2 dahulu , bersenang2 kemudian, at least ada 1 benda yg dah secure dlm hidup kami sekeluarga. Wlwpon rumah takdelah besar mcm dlm citer hindustan, aku bersyukur la ada jua tempat berteduh berbanding dengan manusia yg masih takde tempat perlindungan. dan peranan aku? mulalah membayar segala utiliti rumah berseorangan.. Sblm ni aku contribute half jek.. oh.. utiliti rumah aku mcm kilang ok... huhuhu... Hubs x suruh, tapi.. silalah faham2 sendiri.. Semoga Allah memurahkan rezeki kami sekeluarga.. Aminnnn...

Nampaknya lepas ni dok rumah jek la.. Nasib baik haziq pun mmg home type.. petang2 pun xnak kuar main basikal.. Nak vacation tunggu setahun sekali jek la.. Balik kg pun kira vacation gak kan?

No comments: