Friends Of Mine

Friday, October 15, 2010

KLD Tunas Samudera Mengelilingi Dunia

Just got this book from hubs. He borrow from he's office library since dia cakap aku asik beli2 buku sampai rak dah penuh. So adalah lebih ekonomi klw dia pinjamkan aje dari library office dia. Sound great.. xde la aku boring tatkala menunggu weekend nak g kedai buku.. Kedai buku dah la jauh kat ipoh nun.. klw nak order online pon kengkadang duit dlm cimbclicks tu bukan ader sgt.. sbb gaji x masuk situ pon.

Buku pengembaraan yg ke-3 aku baca selepas Cheng Ho  sailors.. dah bini navy kan.. baca lah.. tapi sgt seronok .. sbb cerita kapal ni mengembara .. setiap negara ada cerita nya.. so far aku baru baca kapal ni merentasi Laut Merah.. yg paling menarik setakat ni.. adalah cerita negara India. Tah kenapa.. i likes to read about India. My father's said The Indian is the place where you can see the world. Hahaha.. org sibuk nak g Europe aku sibuk nak g India. Takpe.. aku kasi habeh dulu buku ni.. nanti aku wat summary..

No comments: