Friends Of Mine

Monday, July 11, 2011

Aktiviti Semut Merah & Anak2 Semasa Suaminya Pergi Berperang

eee... gelinya tajuk.. muntah ! meh la muntah!
saje jek buat tajuk x boley blah punya..
weekend haritu sejarah la.. aku ngan husband cakap hanya beberapa patah perkataan aje..
Sebab?
bukan lah kami berperang..
eh kita x perang dah taw! (sambil nyanyi : sayang menyanyang! cinta dikenang!)~bluekkksss
tapi husband yg pergi main perang2
yelah kan.. wlwpon x perang
tapi dah namanya askar kan..
mestilah tahu berperang
bagus jugak buat mcm ni,
sebab.. bila perang betul2 dah sedia dah

Aku dan anak2 mcm biasa,
duduk rumah jek
aku mmg tak keluar sgt lately
sebab? kat sini jerubu sgt teruk bacaan nya aku tak tahu berapa
So its not good for my kids
yg mereka2 itu ada asthma
jadi, aku duduk kat rumah, boring aku g umah mak
yg sebenarnya bukan boring letih jaga anak sorang2
2 hari ni yg pastinya aku ngan bestfrend aku cuci kereta
sape lagi kalau bukan bestfriend aku Haziq..
aku mana ada bestfriend lain kan?
kawan ngan anak lagi bagus!
Aku cuci kereta aku,
then hari ahad aku cuci kereta husband
sangat puas hati
tahu tak, selama 4 thn aku pakai kereta2 ni, inilah kali pertama aku membelai mereka.
hahahaha
klw tak dok hantar kedai jek
Nasib baik lah anak2 aku ni semua sporting
x kisah, dok umah pun xpe..
Yelah.. rumah ku kan syurgaku
Amni lak, pas penat tido, dia bangun.. pas tak tau wat apa
ngamuklah apa lagi

Aku tak masak pun,
malas sgt g drive thru kat Mc D
manalah tak gemok kan..

Rasa mcm syok jek spend aktiviti2 mcm ni ngan anak2.
Sampai bila lah agaknya aku boleh rasa mcm ni.
Esok mereka dah besar, mesti lain dah jadinya
mesti aktiviti dengan mama dah x syok dah..

Aku x sempat nak snap pic banyak2
sebab aku selalu lupa nak amik pic bila tgh layan perasaan..
kihkih

tapi yg ada cuma ni jek la
cuci beskal yg jarang dikayuh

da siap dah kete papa..

mandor kecik!

2 comments:

Izza-Crystal said...

Amni dah leh wat ape wehh.

nana shah said...

at least ada sumthing to do kan..tu lantai dah mop?? hahaha