Friends Of Mine

Saturday, July 30, 2011

Kecewa Aku..

Dah bape tahun aku tak g book fair.. last pegi thn 2010 kot.. beselahh.. aku kat taik buku... ecececeh!

Ni dok tengok banner2 kat jalan2 sekitar Manjung ada lah book fair kononnya.. da bape hari aku set2 time nak g tapi x berkesempatan gak. last2 tadi lepas masak, amni tido tgl ngan papa nya, aku ngan haziq berkobar2 nak g book fair nih..

Da la memula salah tempat.. masuk tempat fair baju bebudak.. tapi aku x minat.. kualiti baju mcm kat bundle jek. lagipun baju raya anak2 aku dah beli masa sale kat Jusco tempohari..

Aku g belakang dewan tertutup.. memula aku masuk ada org tanya aku " kak..anak ke ni?? singgah la dulu..kita nak uji IQ" aku da start nyampah dah.. ni mcm kat tesco jek.. tapi aku nak gelak.. as macam aku ajar kat Haziq.. dia jawab : takyah! haziq pandai dah" dlm hati aku.. "good son!"

Aku jalan2 memula nmpk kedai mainan. then booth maxis.. magazine lama.. ceh! mmg hampeh! ruang dewan pun byk kosong! menyampah! haziq dah ajak aku balik dia kata "jom la ma.. kita balik..haziq ngantuk la" ..

Aku pun x byk soal balik la.. malas aku, kecewa sungguh hati aku.. ingat leh lah hangkut 10 bijik novel  buat bekalan cuti hujung minggu n nak pose ni.. tapi... huh! tah pape lah organizer nya! mmg mcm taik fair mcm tuh.

Last2 balik aku x puas hati, aku singgah tesco, beli gak 2 bijik novel omputeh.. geram punye pasal. puas hati aku, dpt gak diskaun 25% tak yah susah2 g fair.. lagi syok..ekon pun ader!

2 comments:

i am mrshim said...

bagus haziq.. auntie suka jawapan mu itu.!

Unknown said...

semustinya aku nak ajar anak aku cakap macam tu gak nanti...hehe