Friends Of Mine

Saturday, July 9, 2011

Kalau Perang Betul2 Macamana agaknya ye?

Kalau perang betul2 .. mcm ni lah aku gaknye.. pegi ke benteng pertahanan paling kukuh sekali. hahaha.. pegi umh mak pak aku hangkut anak2. Perang main2 pun aku hangkut segala baju, ubat2 anak, segalanya la.. Rumah kunci rapat2. galak kan aku ni? ha haaaa..

Ini adalah untuk mengelakkan aku jadi raksasa gorgon dok kat umah.. bukan raksasa yg mengganas tuh.. raksasa yg tido tu! Sebab klw kat umh boring, aku kje tido jek.. Amni sehari 4 kali tido.. haziq plak siang tido sekali jek.. tapi laaaaaa ma..... Klaw haziq tak tido pun beliau akan duduk diam2 depan PS2 papa beliau,(sebab PSP beliau papa bawak pegi berperang!) so? mmg senang kan jadik mak mcamni? Kalau kat umh mak, aku leh lah buli2 bibik mak, sembang2 ngan mak, ngan ayah.. lgpun dorang mesti suka sebab sunyi tinggal berdua. Tapi x syok nye dok umh mak ni, banyak nyamuk!

Nak pegi pasarmalam lah agaknye beli nasi lemak kukus ke jagung kukus ke.. sedap gak kan sejuk2 ni..

No comments: