Friends Of Mine

Wednesday, January 26, 2011

Meroyan Ke Pompuan Nih?

Haih.. tak tau nak kata pe ngan dunia sekarang ni, seorang ibu yg patut melindungi anak, jadi pembunuh anak sendiri. Dlm hati ckp, beliau ni meroyan ke? ke.. anak H**** ke baby tu.. kot ye pon, dia x salah ok.. Ko yg salah. Tapi klw nak kata dia gila, nape dia sembunyi lps dia bunuh baby tu?

Dlm hati aku selalu terlintas klw org buang baby ke, bunuh baby ke? aku teringin nak teview org2 ni nak tanya soklan spt berikut :

Ko tak sakit beranak ke?
Masa ko ngandung 9 bulan tu ko x rasa berat ke budak tu duduk dlm prot ko sampai ko rasa x selesa? or x bleh tido mlm ke? 
Mana gi jantan yg bunting kan ko tuh?

Patutnya org2 mcm ni patutnya bunuh jek dia mcm dia bunuh baby tu. Apa lah gaknye budak kecik tu rasa ek? Ya Allah, kejam sungguh orang2 macam ni.

Untuk berita penuh sila ke BERITA PENUH

3 comments:

Makbed said...

xnak bace. kang sedey. malam ni ado aktiviti menjoyah tau. umah epikustika. nak gi?

Farzlyna Mustafar said...

menjoyah nak ar.. mkn pe? mlm kol bape?

Izza-Crystal said...

masuk berita ker semlm...aku tak tgk berita lama dah...huhuhu. Kalau ada tak sanggup aku nak tengok ...huhuhuh