Friends Of Mine

Friday, January 14, 2011

Stalker Oh Stalker

aku x de mood nak wat entry pasal korang.. tapi akan kutulis jua 1 hari nanti..

cuma aku nak ckp kat sini..

"korang mmg kurang ajar n tidak beradap! mmg patut la korang semua duduk di setinggan yg tinggal bape hari lg je rumah tu nak kene sodok ngan DBKL! tak payah nak tunjuk bagus yg sememang nye u olls tu x bagus pun! penipu lebeh! ngan mak pak pun nak tipu! "


~SEKIAN

3 comments:

Makbed said...

woit, nak banak pun sempat maki hamun gi ka?

Farzlyna Mustafar said...

mesti.. haha.. kuang ajq sgt.. nanti pas aku banak aku nak maki lagi

SeMaLu SK said...

lalink...jgn ar marah2...kang kenan kat bb tu..apa kata hg ingat kat aku...kang bb jd comey mcm aku :D