Friends Of Mine

Monday, January 17, 2011

Sory Haziq!

Tadi mcm biasa haziq balik skul, klw dulu g giant mkn kfc, skrg da ader tesco,ke tesco la plak..

dah lama sebey kat tenet nakbeli kan ajiq benda ni..
tapi sbb nak kene beli kat toy r us .. kene lah hold dulu.. mamat ni mmg suke sgt transformers.. decepticon punye robot da ader.. tapi otobot punye collection 1 pun beliau takde.. masa hangat transformers dulu, biasalah mmg asik sold out jek benda2 ni..

tadi jumpa plak masa jenjalan kat Tesco, aku pon terusjek lah beli, tanpa tunggu haziq mintak pun,. aku tahu dia mmg suka.. aku tanya nak bumblebee ke nak optimus prime.. dia ckp nak bumblebee.. so okla.. aku pun tak byk citer terus amik.. hajat nak g sambung beli brg2 basah sket nak masak mlm2 kang.. tetibe dia soh aku bukak kotak.. aku ckp blom bayo mana leh bukak, dia nangeh2 mcm budak kecik soh bukak gak (tau lah exited) aku masa tuh tgh x larat nak tolak troli, nak pilih barang lagi, habeh lupa sume apa yg aku nak beli. Tah tetibe dtg setan mana darah naik atas pala, aku terus cubit perut dia sekuat hati!.. ha..amik kau! melalak sampai merah2 muka.. org keliling tgk slek jek kat aku.. tapi aku peduli hape kan. haziq tgk aku naik antu terus senyap. aku pon letak sume brg, amik cococrunch, fresh milk, potato bun terus blah g kaunter bayo. aku tanye dia.. haziq nakmkn kfc x.. dia kata nak.. aku soh dia tunggu kat meja sementara aku g order. tgh2 nak  mkn tu sekali lg dia suruh lagi aku bukak wrapper bumblebee tuh.. aku pon bukak la.. sbb dah bayo kan.. pastu dia soh aku transponm benda tuh jd robot.. aku pon pulas2 tercabut kepala bumblebee tu.. aku pon naik hangin lagi.. aku bebel.. tak sabo2! dia nangeh lagi.. aku soh dia cecepat mkn aku terus pegi kat kete nak balik...

dlm kete aku selak baju haziq, tengok mak ai.. merah.. sian anak aku.. rasa nak nangeh pon ader sbb xleh nak kawal emosi aku.. dah nama pun budak kan.. dia pon mestilah exited nak main benda tu.. dlm kete aku bebel lagi, aku ckp aku syg dia.. blabla bla.. die tertido sementara nak sampai umh.. sian dia.... rasa nak nitik airmata aku.. anak blom pon 2 org, aku dah boleh jadi camni.. esok2 2 org camana lah aku nak handle gaknya.. apa lah sgt kepala bumblebee yg patah tuh berbanding dgn perasaan hati kecil anak aku.. balik rumah aku tgk rerupanya kepala tu bole pasang balik .. Hubby balik makan tadi, aku bg mende tuh soh dia transpom kan jd robot, bgn tido haziq terus riang tgk mende tuh dah jadi robot.. terus lupa aku cubit dia sekuat hati td.. bila lah aku boleh jadi penyabar gaknya.. aku mmg sabar dgn kerenah haziq, kengkadang bila darah dah naik atas kepala , aku mmg lupa semua.. dah la aku kawan ngan anak aku jek.. series.. aku mmg xde kawan.. haha.. caya? adalah kawan.. tapi xde kawan yg nak g hangout2 ni.. sbb tu aku selalu hangkut jek anak aku g tengok wayang, gi spa, gi saloon.. seingat aku, dr usia beliau 6 bulan aku tolak dia dlm stroller g cuci rambut.. sbb tuh la sampai sekarang dia mmg rapat ngan aku.. klw aku kuar ngan kengkawan pon aku bawak dia.. nak bergosip ke lepak ke.. dia selalu mmg x kacau, janji bawak sume peralatan dia, dia mmg x kacau dah.

Haziq, mama mintak maaf ye sbb cubit haziq sampai jadi camtu perut ajiq... jgn nakal2 lagi.. nanti mama buat lagi..hukhukhuk..

1 comment:

nini rahman said...

ahhaa kesian haziq..