Friends Of Mine

Saturday, January 15, 2011

Time Kacih mak Bed..

Baru pas mkn laksa buatan makbed bersama tetamu dirumah.. sume pun ckp sodap..

Rasa cam x malu la pulak.. hehhe.. dah la dia tolong masakkan, bg byk plak tuh.. pastu siap deleberi lagik.. beliau bukan dok sebelah umh aku pon.. siap dpt free gift dodol kelantan lagik.. ingatkan otak2.. hehe..

Thanks a lot ye mak bed..

dia pon preggy jugak.. tapi haritu beliau nak mkn puding caramel ke puding roti tah.. tapi daku x tahu buat.. huhuhu... klw lauk pauk Insyaalah aku reti.. tapi kuih muih mmg daku x pandai.. hehe..

Pregnant kali ni keje makan laksa jek.. pantang orang ckp tempat mana ada laksa, mmg p cari.. tapi paling nyakitkan hati adalah laksa kat Mr Cendol.. dah la mahal. Rasa mcm maggi asam laksa lagi sodap!  mcm tu pon bole panggil laksa ke?  Yela.. pas beranak kang setahun x leh makan laksa dah.. tapi tanpa pengetahuan mak aku tibai jek kengkadang.. klw ikut mak bihun pon xleh makan.. apa2 sahaja yg masak 2 kali adalah sejuk kata beliau..  huhu..

perut dah besar sgt dah rasanya.. tunggu time nak meletop jek.. klw baring kat tgh rumah dah mcm busut hape tah

4 comments:

Makbed said...

bihun ngan laksa mmg takleh. sejuk tau.

nini rahman said...

waa baby girl ni macam mak usu lah. suka makan laksa. boleh jadi geng lah kitorang nanti. HAHA

Farzlyna Mustafar said...

semoga pandai n comei cam mak usu gak..

Nozie Yusof said...

ok je aritue nmpk..sy ms peknen mmg super-big lah. nape? mmg tatau or sbb takde alergik tue yg bantai je sume..huu